Promocje
Hiszpańska lalka Antonio Juan 42cm NICA 33113
Hiszpańska lalka Antonio Juan 42cm NICA 33113

299,00 zł

Najniższa cena: 329,00 zł
szt.
Spódnica dla lalek 32cm
Spódnica dla lalek 32cm

6,90 zł

Najniższa cena: 9,90 zł
szt.
Lalka Lori 15cm ADRIENNE 31067
Lalka Lori 15cm ADRIENNE 31067

69,00 zł

Najniższa cena: 85,00 zł
szt.
Lalka Lori 15cm LILYANNA 31170
Lalka Lori 15cm LILYANNA 31170

69,00 zł

Najniższa cena: 85,00 zł
szt.
Lalka Lori 15cm ADLEY 31075
Lalka Lori 15cm ADLEY 31075

69,00 zł

Najniższa cena: 85,00 zł
szt.
Lalka Lori 15cm ROSALIND 31113
Lalka Lori 15cm ROSALIND 31113

69,00 zł

Najniższa cena: 85,00 zł
szt.
Lalka Lori 15cm VERA 31111
Lalka Lori 15cm VERA 31111

69,00 zł

Najniższa cena: 85,00 zł
szt.
Lalka Lori 15cm PERLA 31160
Lalka Lori 15cm PERLA 31160

69,00 zł

Najniższa cena: 85,00 zł
szt.
Lalka Lori 15cm KINLEY 31169
Lalka Lori 15cm KINLEY 31169

69,00 zł

Najniższa cena: 85,00 zł
szt.
Lalka Lori 15cm ROSALIE 31154
Lalka Lori 15cm ROSALIE 31154

69,00 zł

Najniższa cena: 85,00 zł
szt.
Lalka Lori 15cm CORALIE 31153
Lalka Lori 15cm CORALIE 31153

69,00 zł

Najniższa cena: 85,00 zł
szt.
Lalka Lori 15cm AUDRINA 31152
Lalka Lori 15cm AUDRINA 31152

69,00 zł

Najniższa cena: 85,00 zł
szt.
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

link do zwrotów i reklamacji:

https://mojalala.pl/zwrot  

 

Odstąpienie od umowy

Jeśli

A) jesteś konsumentem

lub

B) jesteś osobą fizyczną, a umowa, którą zawarłeś z nami po 31 grudnia 2020 r. jest bezpośrednio związana z Twoją działalnością gospodarczą, ale nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego

- co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: sklepmojalala@gmail.com

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: MARIBEL ul. Majowa 18, 97-200 Tomaszów Mazowiecki , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Koszty zwrotu produktu zawsze pokrywa kupujący. 

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Ci m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według Twojej specyfikacji lub służąca zaspokojeniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamacje

Jeśli jesteś konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: sklepmojalala@gmail.com lub drogą pocztową na adres ul. Majowa 18, 97-200 Tomaszów Mazowiecki.

Wadliwy towar należy wysłać na adres: MARIBEL ul. Majowa 18, 97-200 Tomaszów Mazowiecki

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

*  ARTYKUŁ NIE BĘDZIE UZNAWANY ZA WADLIWY W NASTĘPUJĄCYCH PRZYPADKACH:

➔ Jeśli źródłem wady jest forma producenta, ponieważ w takim przypadku jest to zwykła jakość produkcji tego konkretnego producenta. Producent może mieć kilka form dla tego samego wyrobu i dlatego czasami artykuł może być wyprodukowany z niewielką wadą, a innym razem nie, ale ta wada nie oznacza, że artykuł jest wadliwy.

➔ Jeśli tonacja artykułu lub którejkolwiek z jego części różni się intensywnością lub niewielką zmianą koloru w stosunku do obrazu wstęgi, ponieważ mogą występować różnice między poszczególnymi seriami produkcyjnymi, co jest czymś normalnym w produkcji . Ponadto kolory mogą się nieco różnić w zależności od ekranu używanego przez każdego Użytkownika/Kupującego.

➔ Jeśli nogi lalki są wykonane z winylu, a jedna noga jest dłuższa od drugiej. Może się to zdarzyć ze względu na sposób produkcji z winylem i w zależności od każdej serii produkcyjnej. Najbardziej uderzające jest to, gdy lalka nie ma na sobie butów, ale w przypadku lalek, które mogą stać, różnicę zwykle usuwa się, zakładając buty na lalce. Chociaż lalki potrzebują stojaka, aby utrzymać się w pozycji pionowej bez upadku, aby być bardziej stabilnym, lepiej założyć buty. Ten punkt jest szczególnie ważny w przypadku lalek o wysokości około 30 cm, których ciało i kończyny są wykonane z winylu.

➔ Czy nogi lub ręce lalki są bardziej oddalone lub bliżej ciała lub niesymetryczne. Może się to zdarzyć ze względu na sposób produkcji z winylem i w zależności od każdej serii produkcyjnej.

➔ Jeśli lalka nie ma stabilności, aby stać. Lalki wykonane z winylu potrzebują podstawki lub oparcia na czymś, aby stać stabilnie. Istnieją lalki, które są bardziej stabilne niż inne, są nawet lalki tej samej marki i kategorii, z których niektóre pozostają bardziej stabilne niż inne, nawet jeśli mają ten sam punkt odniesienia. Jest to nieuniknione podczas produkcji z winylu.

➔ Jeśli oczy lalki są ustawione asymetrycznie. Może się tak zdarzyć, ponieważ jest wytwarzany ręcznie i możliwe jest, że oczy są skrzyżowane lub mają inny rodzaj zeza.

➔ Jeśli włosy są przyszyte na głowie lalki w różnych odległościach po każdej stronie twarzy asymetrycznie. Ponieważ jest wykonywany ręcznie, odległość między okiem po jednej stronie a linią włosów może być inna niż odległość między drugim okiem a linią włosów.

➔ Jeśli jedna rzęsa jest krótsza lub dłuższa od drugiej. Rzęsy są zwykle wykonane z długich pasków i są zazwyczaj przycinane ręcznie, więc przy porównywaniu dwojga oczu lalki mogą występować różnice w długości. Ponadto, gdy są zamocowane na oczach, włoski rzęs mogą być ułożone inaczej ze względu na ich ręczne ułożenie.

➔ Czy ruch dowolnego stawu lalki jest sztywniejszy czy bardziej miękki. Lub jeśli stawy łączące kończyny z ciałem są mniej lub bardziej otwarte, nawet jeśli tylko po jednej stronie.

➔ Jeśli piegi na twarzy lalki są inne niż na zdjęciu w sieci. Jest to bardzo powszechne, ponieważ piegi są malowane sprayem, więc wykończenie każdej lalki jest inne: mogą występować większe, mniejsze, na wpół zrobione, zdeformowane lub rozmazane piegi. Ilość piegów również jest różna.

➔ Jeśli winyl zawiera czarne plamy. Podczas procesu produkcyjnego na winylu mogą tworzyć się małe ciemne plamy, których producenci nie uważają za wady.

➔ Jeśli wzór tkaniny różni się od pokazanego na obrazku w Internecie. Wiele razy tkaniny mogą ulegać zmianom, ponieważ producent nie ma już dostępu do używanej tkaniny, więc producent użyje tkaniny możliwie jak najbardziej podobnej.

➔ Jeśli wykonanie tkaniny miało różne szczegóły, takie jak koronka, aplikacja, ...

➔ Jeśli tkanina ma dziury z powodu łączników umieszczonych przez producentów. Umieszczanie tych plastikowych narzędzi jest powszechną praktyką wielu producentów w celu przytrzymywania odzieży lub akcesoriów z tkaniny, które po usunięciu mogą pozostawić dziury.

Użytkownikowi/Kupującemu przysługuje okres czternastu (14) dni kalendarzowych według oficjalnego kalendarza obowiązującego w miejscu przeznaczenia przesyłki, licząc od otrzymania przez Użytkownika/Kupującego zakupionych produktów na rozstrzygnięcie transakcji sprzedaży i zakupu bez ponoszenia jakichkolwiek kar lub kosztów. W każdym przypadku przyjmuje się, że Użytkownik/Kupujący zna prawo odstąpienia od umowy po wejściu na stronę internetową, która wymaga zapoznania się i akceptacji niniejszych Ogólnych Warunków, aw każdym razie od momentu złożenia zamówienia.

Żadne zwroty nie są przyjmowane spoza Unii Europejskiej ani z żadnego miejsca, które wiąże się z obsługą celną. 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl