Zwroty i reklamacje
link do zwrotów i reklamacji:
Odstąpienie od umowy
Jeśli
A) jesteś konsumentem
lub
B) jesteś osobą fizyczną, a umowa, którą zawarłeś z nami po 31 grudnia 2020 r. jest bezpośrednio związana z Twoją działalnością gospodarczą, ale nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego
- co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.
Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: sklepmojalala@gmail.com
Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: MARIBEL ul. Majowa 18, 97-200 Tomaszów Mazowiecki , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.
Koszty zwrotu produktu zawsze pokrywa kupujący.
Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:
- dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik.
Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Ci m.in. w odniesieniu do umowy:
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według Twojej specyfikacji lub służąca zaspokojeniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.
Reklamacje
Jeśli jesteś konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: sklepmojalala@gmail.com lub drogą pocztową na adres ul. Majowa 18, 97-200 Tomaszów Mazowiecki.
Wadliwy towar należy wysłać na adres: MARIBEL ul. Majowa 18, 97-200 Tomaszów Mazowiecki
W związku z wadą możesz żądać:
- wymiany rzeczy na wolną od wad,
- usunięcia wady,
lub złożyć oświadczenie o:
- obniżeniu ceny,
- odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.
Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.
Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.
Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.
* ARTYKUŁ NIE BĘDZIE UZNAWANY ZA WADLIWY W NASTĘPUJĄCYCH PRZYPADKACH:
➔ Jeśli źródłem wady jest forma producenta, ponieważ w takim przypadku jest to zwykła jakość produkcji tego konkretnego producenta. Producent może mieć kilka form dla tego samego wyrobu i dlatego czasami artykuł może być wyprodukowany z niewielką wadą, a innym razem nie, ale ta wada nie oznacza, że artykuł jest wadliwy.
➔ Jeśli tonacja artykułu lub którejkolwiek z jego części różni się intensywnością lub niewielką zmianą koloru w stosunku do obrazu wstęgi, ponieważ mogą występować różnice między poszczególnymi seriami produkcyjnymi, co jest czymś normalnym w produkcji . Ponadto kolory mogą się nieco różnić w zależności od ekranu używanego przez każdego Użytkownika/Kupującego.
➔ Jeśli nogi lalki są wykonane z winylu, a jedna noga jest dłuższa od drugiej. Może się to zdarzyć ze względu na sposób produkcji z winylem i w zależności od każdej serii produkcyjnej. Najbardziej uderzające jest to, gdy lalka nie ma na sobie butów, ale w przypadku lalek, które mogą stać, różnicę zwykle usuwa się, zakładając buty na lalce. Chociaż lalki potrzebują stojaka, aby utrzymać się w pozycji pionowej bez upadku, aby być bardziej stabilnym, lepiej założyć buty. Ten punkt jest szczególnie ważny w przypadku lalek o wysokości około 30 cm, których ciało i kończyny są wykonane z winylu.
➔ Czy nogi lub ręce lalki są bardziej oddalone lub bliżej ciała lub niesymetryczne. Może się to zdarzyć ze względu na sposób produkcji z winylem i w zależności od każdej serii produkcyjnej.
➔ Jeśli lalka nie ma stabilności, aby stać. Lalki wykonane z winylu potrzebują podstawki lub oparcia na czymś, aby stać stabilnie. Istnieją lalki, które są bardziej stabilne niż inne, są nawet lalki tej samej marki i kategorii, z których niektóre pozostają bardziej stabilne niż inne, nawet jeśli mają ten sam punkt odniesienia. Jest to nieuniknione podczas produkcji z winylu.
➔ Jeśli oczy lalki są ustawione asymetrycznie. Może się tak zdarzyć, ponieważ jest wytwarzany ręcznie i możliwe jest, że oczy są skrzyżowane lub mają inny rodzaj zeza.
➔ Jeśli włosy są przyszyte na głowie lalki w różnych odległościach po każdej stronie twarzy asymetrycznie. Ponieważ jest wykonywany ręcznie, odległość między okiem po jednej stronie a linią włosów może być inna niż odległość między drugim okiem a linią włosów.
➔ Jeśli jedna rzęsa jest krótsza lub dłuższa od drugiej. Rzęsy są zwykle wykonane z długich pasków i są zazwyczaj przycinane ręcznie, więc przy porównywaniu dwojga oczu lalki mogą występować różnice w długości. Ponadto, gdy są zamocowane na oczach, włoski rzęs mogą być ułożone inaczej ze względu na ich ręczne ułożenie.
➔ Czy ruch dowolnego stawu lalki jest sztywniejszy czy bardziej miękki. Lub jeśli stawy łączące kończyny z ciałem są mniej lub bardziej otwarte, nawet jeśli tylko po jednej stronie.
➔ Jeśli piegi na twarzy lalki są inne niż na zdjęciu w sieci. Jest to bardzo powszechne, ponieważ piegi są malowane sprayem, więc wykończenie każdej lalki jest inne: mogą występować większe, mniejsze, na wpół zrobione, zdeformowane lub rozmazane piegi. Ilość piegów również jest różna.
➔ Jeśli winyl zawiera czarne plamy. Podczas procesu produkcyjnego na winylu mogą tworzyć się małe ciemne plamy, których producenci nie uważają za wady.
➔ Jeśli wzór tkaniny różni się od pokazanego na obrazku w Internecie. Wiele razy tkaniny mogą ulegać zmianom, ponieważ producent nie ma już dostępu do używanej tkaniny, więc producent użyje tkaniny możliwie jak najbardziej podobnej.
➔ Jeśli wykonanie tkaniny miało różne szczegóły, takie jak koronka, aplikacja, ...
➔ Jeśli tkanina ma dziury z powodu łączników umieszczonych przez producentów. Umieszczanie tych plastikowych narzędzi jest powszechną praktyką wielu producentów w celu przytrzymywania odzieży lub akcesoriów z tkaniny, które po usunięciu mogą pozostawić dziury.
Użytkownikowi/Kupującemu przysługuje okres czternastu (14) dni kalendarzowych według oficjalnego kalendarza obowiązującego w miejscu przeznaczenia przesyłki, licząc od otrzymania przez Użytkownika/Kupującego zakupionych produktów na rozstrzygnięcie transakcji sprzedaży i zakupu bez ponoszenia jakichkolwiek kar lub kosztów. W każdym przypadku przyjmuje się, że Użytkownik/Kupujący zna prawo odstąpienia od umowy po wejściu na stronę internetową, która wymaga zapoznania się i akceptacji niniejszych Ogólnych Warunków, aw każdym razie od momentu złożenia zamówienia.
Żadne zwroty nie są przyjmowane spoza Unii Europejskiej ani z żadnego miejsca, które wiąże się z obsługą celną.