Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Dostawa (darmowa od 150zł!)

W chwili nadania paczki otrzymasz e-mail z linkiem do śledzenia przesyłki. 

Przypominamy o przysługującemu Państwu prawu do otwarcia przesyłki w obecności kuriera i weryfikacji jej pod kątem ewentualnych uszkodzeń.

Warunkiem rozpatrzenia reklamacji dotyczących uszkodzeń w transporcie jest podpisany przy kurierze protokół reklamacyjny.
 
*Zgodnie z art. 395 k.c. W przypadku nieodebrania paczki kurierskiej pobraniowej i nie wywiązania się z obowiązków zawartej umowy kupna -sprzedaży, sprzedawca zgodnie z przysługującym mu prawem może złożyć oświadczenie odstąpienia od umowy i domagania się naprawienia szkody wynikłej z zobowiązania, czyli kosztów przesyłki do klienta oraz powrotu do siedziby firmy nieodebranej przesyłki. W celu uiszczenia odpowiedniej kwoty, sprzedawca wysyła wezwanie do zapłaty.